gratiS tool
Building the future
Supersimpel je funnel ontwerpen, dat is wat je doet wanneer je de vragenlijst invult. Zie het als een checklist voor jouw ideale funnel. Wanneer je dit invult denk je echt aan ALLES! En heb je jouw funnel-‘geraamte’ staan, zodat je snel en efficiënt kunt bouwen. Je weet tenslotte precies wat je nodig hebt.
Let op: Dat is tenminste wat we aan het ontwikkelen zijn. Wil je voor livegang van die tool sparren over jouw funnel? Neem gewoon even contact op.
Doelgroep
Hoe gerichter je je doelgroep kiest, hoe beter je aansluiten in je communicatie.
Behoeften
Welke doelen heeft je doelgroep? Waar lopen ze klem? Wat zijn hun behoeften?
Plaats in proces
Wanneer iemand net van je heeft gehoord zijn er andere informatie behoeften, dan wanneer diegene op het punt staat om een aankoop bij je te doen.
Visie en aanbod
Wat zijn de kaders waarbinnen je communiceert? Wat is jouw visie voor je klanten? Hoe sluit jouw funnelaanbod daar op aan?
Vorm
Breng je jouw boodschap het beste over in een podcast, of in een ebook? Of heel iets anders. Maar ook, welke manier van communiceren past bij jou? Dat is ook belangrijk!
Techniek
Wat moet er gebeuren voor je van idee naar livegang kunt? Wat moet er aan elkaar gekoppeld worden?
Een goede funnel sluit aan bij de (informatie)behoeften van een strak gekaderde doelgroep. En maakt jouw aanbod de logische volgende stap om te nemen. Precies die combinatie.
Ontvang nu daarvan jouw blueprint op maat, door gebruikt te maken van de gratis tool.
Hello to no hassle!
Neem vrijblijvend contact op! We denken graag met je mee om jouw klantenstroom op te zetten, op gang te helpen, of te vergroten.